London levererar

Godmorgon!
Gillar aldrig måndagar i vanliga fall, men idag gör jag.

Igår hade jag en jätte bra dag!
Jag och Josse åkte till Westfield för att Josse skulle ha en klänning.
Mötte upp Jamie för lunch, trevligt som vanligt!
Sen drog jag och Josse hem till henne för att chilla lite. Film o jordnötter. Blev Edward scissorhands, aldrig sett tidigare. Den va riktigt bra!

Sen gick jag hem och hämta cykeln o cyklade till Hammersmith o mötte upp Jamie.
Ölsöndag! :) Sen kom Jamies 4 killkompisar och jag ringde Josse och lurade ut henne också! ;) Hon åker ju till Sverige nu idag på morgonen.

Hade as roligt och så blev det en spontanutgång! :)
Belushis levererar på söndagar!
Aldrig köat till Belushis förut, men nu är det ju Bank Holiday idag och imorgon så that's why.
Hade iallafall oerhört roligt!
Tack allihopa för en helt awesome kväll!
Natten slutade med att en snubbe sjöng två irländska sånger för mig, pretty good actually. De hade min mamma gillat! ;)

Sen tog jag cykeln hem.
Nu på morgonen fick jag ett sms om att jag börjar 1.30pm, awesome!
Lite sovmorgon ;)

Hoppas ni alla får en jätte fin dag idag!
Jag har nedräkning för Sverige nu, har tagit fram resväskan och börjar bli redo! <3 Lite mer än en vecka kvar nuuu.
Underbart!
Pusss

Saknar M oerhört.

Inga bilder från igår men ni får nöja er med nån gammal och lite drottningfirande ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0