Nothing can ever stop me

Vart tar dagarna vägen?
Imorgon är det torsdag och sen fredag, igen. Galet!
Det innebär dock Josses sista helg, vilket svider väldigt mycket i mitt hjärta.
Hur ska jag klara mig utan världens bästa professor? Jag gråter av bara tanken ♥
 
Hur som helst så har jag haft en bra dag.
Gick snabbt hos doktorn i morse, vet inte varför jag alltid lyckas få as snygga läkarstudenter? Haha
Käkar penicillin nu iallafall. Precis som jag ville, tackar.
 
Har varit ute mycket idag, och det är såå skönt.
Tyvärr är det väldigt kvavt här i London nu, trots att det kommer lite regn då och då.
Hoppas på fin väder imorgon och hela helgen också, tack :)
 
Ligger i sängen och kikar fotboll nu.
Älskar de engelska kommentatorernas kommentar om Ronaldos skott över mål nyss.
"He thought that Ronaldo would do the rest, but he skyes it!"
Dålig humor.se
 
Jag är lite små trött och borde nog sova eftersom att jag jobbar tidigt imorgon.
Men nja, inte än. Är ju fotboll :)
Håller även på med en annan grej som jag borde ha fixat för LÄÄNGE sen. Suck.
Expert på att skjuta upp allting, de är jag de.
Nu väntar förlängning på fotbollen och jag tänker sitta klistrad och hoppas på straffar.
Då är det match på riktigt! ;)
 
Okej, det här inlägget blev bara tråkigt och spårat.
Hinner säkert skriva mer innan jag somnar!
Otherwise - Good night!♥
 
 
I'm gonna love you like I've never been hurt before.
I'm gonna love you like I'm indestructible.
Your love is ultra magnetic and it's taking over


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0