Powerwalk


If you're leaving will you take me with you
I'm tired of talking on my phone
Fantastisk låt
 
Efter jobbet idag så blev det en välbehövlig powerwalk. Sååå skönt men så galet varmt!
Gick ner till Themsen som ligger bara nån minut från mitt hus och gick längs med den en bit.
Stannade och bara njöööt! Hade ingen mobil med mig, bara iPoden så kunde tyvärr inte ta någon bild.
Men med solen i ögonen och glittrande vatten så kändes det som om livet bara stannade till.
Jag log för mig själv och insåg att livet är ganska fint endå.
 
Det är mycket som ska bestämmas och fixas just nu.
Mycket som hänger över mig och många beslut som ska tas.
Men jag känner mig stark och jag vet att alla mina fina närmaste står bakom mig i varje beslut jag tar.
Ni är fantastiska!
Jag känner att ett av mina beslut angående hösten redan känns spikat. Och jag mår bra med det beslutet.
Även om det kommer att bli tungt. Jag går min egen väg.
 
Nu ska jag försöka få lite sömn, för klockan ringer tidigt imorgon bitti.
Skype står bla. på schemat!
Äntligen fredag igen! Och Eriksson flyttar in i Rooths partystuga! ;)
Godnatt!
XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0