The reason why I smile

 
Osminkad tjej vill bara säga godnatt! :)
Har så svårt att sova när jag ser fram emot något.
Kvällen imorgon, lördag med Josse(tusen saker att göra) och Josses sista(!!!!!) helg i London. Helt galet!
 
Jag köpte förresten en vit kjol idag(super söt, jag som aldrig annars använder kjol), ett vitt baslinne och ett svart baslinne :)
Fick med mig massa annat smått och gott också.
 
Stör mig ganska rejält på att bloggappen fortfarande inte funkar, just för att jag måste lägga över alla bilder till min dator innan jag lägger in dom här. Smartare när jag bara kan blogga från mobilen!!
 
Nej nu är det tusan bedtime.
Ska bara slänga iväg ett sms till Swe.
Godnattpuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0