This is what I'm talking about

Se där, jag är redan tillbaka!
Spanien vann, who cares?
 
Bara Josse som terrar mig i fb-chatten.
Står att hon är i Ful-ham när hon skriver ;)
Så nu är det väl lika bra att krypa till kojs.
Inge skype ikväll verkar de som, så lika bra o sova då...
 
As taggad på helgen!!!
Josse ska sova här fredag-lördag-söndag!♥
Och vi ska bara göra massa roliga grejer, som alltid!
AWESOME! Livet är fint just nu. Men alldeles för mycket att tänka på..
Godnatt världen!
XOXO
 
 
Vad skulle jag göra utan mina stjärnor?
Längtar efter lillasyster, massor..♥


Kommentarer
M

Inget fel på Fulham!! ;)

2012-06-28 @ 00:04:12
Frida

Längtar efter dig med <3

2012-06-28 @ 01:39:48
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0