Tro det eller ej

Jag tror faktiskt inte att jag har så otroligt mycket mer att packa ner, men det kommer bli FULLT!
Har en present kvar som ska ner, en kavaj och en kofta (tar nog kavajen på mig på flyget, enklast så) och så har jag necessär, sminkväska och lite små plock. Ett par jeans också ja! :) Sen sååå!
Men har en grej som jag funderar över, min Ralph Lauren skjorta.. Kommer ju inte använda den om det är varmt.. Hm.. Klurigt.. Men har inte alls så mycket "upp till" med mig. Mest klänningar faktiskt..
Får klura lite!

Det är ansträngade att packa, blä.
Vill ju inte missa något eller glömma.
Som tur är så har jag ju faktiskt några dagar till på mig. SÅÅÅÅ SKÖNT!
Fast jag vill ju helst till Swe nu...

Men nu ska jag krypa ner under täcket och klura lite.
Dagen har varit awesome!
Godnatt allihopa!♥
XOXO


image description
Med eller inte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0