Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst, med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting

Har försökt lägga upp en inlägg sedan igår kväll nu(via iphonen), det går inte alls och jag blir sur!

Idag har det varit full rulle igen, jag är såååå trött på mornarna så jag bara sover.
Gick upp käkade frulle och sen typ har jag jobbat.
Lunch till kidsen och så började det spöregna.
På med regnkläderna på kidsen och så gick vi och lämnade Nicole hos en kompis och tog Alexis kompis med oss, till Wetland Centre. Bus och lek inomhus, där vi även mötte upp Johan och hans systerson.
Vi tog oss ut i regnet för att busa i lekparken, det gick bra trots vädret.
Tills jag kom på den idiotiska idén att ställa mig på en slags "gunga", ser ut som en sån man sitter på i en linbana.
Problem var bara att den var blöööööt och jag hade gummistövlar, så jag halkade såklart.
Kunde inte göra annat än att skratta, måste ha sett förbannat kul ut iallafall.
Men jag landade INTE skönt, aj aj min nacke och bakhuvud..
Har spänningar och känner mig lite konstig nu, men hoppas det går över fort.
Landade as konstigt..

Hur som helst, jag har haft ännu en kanon dag(står ju i inlägget jag FÖRSÖKER lägga upp från gårdagen att den också var kanon) med kidsen :)
Nu ska jag bara hänga lite innan C kommer hem, jag är nämligen barnvakt.
Hörde nyss också på nyheterna att det ska bli storm. Därför det blåser så jävligt ute just nu då.. Gaaaah!
What about some sunshine?

Ha en fortsatt fin kväll och en bra morgondag!
See u later!
XOXO

Bjuder på två bilder från det inlägg som aldrig vill laddas upp..

image descriptionimage description

Alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt.
Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0