Vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.

Spelar oberörd.
Försöker packa upp det sista från Sverigeresan.
Imorse insåg jag att det faktiskt bara är en månad kvar av mitt äventyr här. En månad kvar av mitt aupairliv.
Både bra och dåligt. Mitt livs äventyr so far.

Idag skiner solen, värmen är ett faktum. Äntligen
Kollade på yr.no tidigare, 26 grader varmt på torsdag. Awesome
Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda, förutom jobb då förstås.
På söndag lämnar Josse landet, aupair året i London. Lämna mig inte
 
 
 
Nu ska jag göra mig i ordning, ta mig ut i solen och njuta.
Tar tag i resten senare, kanske ikväll.
Jag måste ut och springa.
XOXO

Vi gör det så lika, men är van vid olika


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0