'cause I know what person I wanna become

Godkväll!
Jag kom hem för ca 30 min sen, har lyckats få en sjukt jobbig huvudvärk. JAG ORKAR INTE!
Var iallafall en mysig middag med gotjejerna. Skippade vinet och körde på cola, bra skit de! ;)
Jag käkade min älskade pizza på bästa Strada! Och deras chiliolivolja är ju to die for! Äkta kärlek;)

Nu ligger jag iallafall i sängen och funderar. Tusen tankar som går genom huvudet.
It's you and me..
Framtiden, framtiiiden, FRAAAAMTIIIDEN!
Jag får lite panik.. Can't get it out of my head..
I need some help..

Och just nu behöver jag SÖMN!
Sammanlagt 9 timmar på 2 dygn är inte mycket att hurra för..
Och imorgon så åker min värdmamma till Verbier och ska åka skidor. Så jag jobbar från 11 imon tills på kvällen någon gång 18-19 tror jag och sen 9-18 tor-fre I think! Så sömn behöver jag :)
Tur att jag trivs så bra här med mina goungar<3
Nu ska jag iallafall kika ett avsnitt av Tre Kronor, är dökär i de!
Sen sooova järnet!
Godnatt superstars!
Puss

Leo o jag, söthjärtat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0