Godmorgon hjärtan♥

image descriptionimage descriptionimage description

Ja, idag (när jag för en gång skull tänkte blogga här på datorn, efter som att bloggappen är dum i huvudet) så ligger självklart flertalet bilder på mina jeansshorts här på "arkiv" på bloggen. Här har jag försökt laddat upp dem sedan i tisdags och det har inte fungerat. Idioter. Tydligen så har väl 2-3 st sparats iallafall, ibland blir jag bara TOKIG. Idag är en sån dag. Stör mig på små saker.
Ser många varje dag som skriver "utomlandsresa", be with me on this. Det finns ingenting som heter så?
Antingen ÅKER MAN utomlands eller så ÄR MAN PÅ EN utlandsresa. Sen kan man väl böja och säga på andra sätt också förstås. Men inte UTOMLANDSRSA.
Och sorry sis, jag såg att du också hade skrivit det. Men gaah jag blir tokig! Haha

Anyway, ovan ser ni iallafall mina jeansshorts. Jag är nöjd med längden, tror jag :)
Det kändes så iaf! :) Jag vill inte ha super mega korta, det passar inte mig :)

Så fredag idag, dagen har inte börjat tipptopp men hoppas på att den avslutas så iallafall :)
Har ett sjukt barn här hemma, Maya är inte så pigg. Lite feber och huvudvärk är nog fallet.
Går i omgångar nu tycker jag! Jag vill verkligen inte bli sjuk, hoppas att vi slipper hela högen nu faktiskt :)

Ikväll så ska jag iallafall vara barnvakt, men mina vapendragare Madde och Rebecka kommer hit.
Får se om det blir nån pub eller så om jag inte jobbar alltför länge :)
Madde har sin sista helg här i London nu innan hon flyttar hem, och ärligt - det känns svin tungt!
Ska göra den till en toppen helg iallafall! :)

Nu måste jag verkligen göra mig i ordning och så innan jag ska jobba.
Hoppas ni får en tipptopp dag och kväll så hörs vi! :)
Puss


Kommentarer
Frida

Care

2012-03-02 @ 11:47:05
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0