L O V E M E H A T E M E

Minstingen är ledsen/arg o skriker och största mår dåligt..
Skön blandning!
Men tänk va barn e underbara trots allt


Jag är så otroligt super mega jätte trött.
Fredagssyndromet var det någon som sa till mig :) That's true!
Men det tänker jag trotsa.

Jag har suttit barnvakt ikväll, dödstrött den senaste timmen.
Men har inte velat somna, är rädd att inte vakna om kidsen gör det.
Tror inte det är något problem egentligen, har sovit förut när jag varit barnvakt o det har gått galant.
MesRebecca!

Föräldrarna kom hem för 15 min sen typ och nu blev jag plötsligt piggare.
Mysko!
Ska kolla ett avsnitt av sjukhuset, sen sooova järnet!
Funderar på att åka till Camden imorgon, med Josse o hennes päron som e på besök :)
Men vi får la se! Rebecka o jag snackade ju om att hon skulle slinga mitt hår imon också.
Beslutsångest!

Hur som helst så ska jag krypa ner i min säng nu i världens skönaste pyjamas och bara njuta av att det är helg. Det är de jag kallar K Ä R L E K!

Godnatt gullfjun!
Puss

image description
Vill kunna använda min klänning NUUUU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0