Matdialog

Ja men det är väl precis det.
Jag sitter här i min säng och tänker på mat mat mat.
Inte för att jag är hungrig, utan sugen.

Jag vill ha mat från Charlys i Sandviken, en helt underbar fläskfilé. Just give it to me!
Jag vill ha deras helt fantastiska pepparsås och den krämiga potatisgratängen.
Jag dör av bara tanken!

Jag vill ha Veronas underbara pizza och även Americans underbara pizza och deras vitlökssås! DÖÖDA MIG VA GOTT!!!

Jag vill ha mammas fläskkotletter i ugn med världens godaste sås!
Jag vill ha lillasyrrans pannkakor!
Och jag vill ha pappas tacos♥

Jag vill ha Saras helt underbara tacogratäng och hennes kyckling med lovely sås i ugn!
Jag vill ha Saras och mina scones mitt i natten!

Jag vill ha mamsens köttbullar och potatismos!! Och hur gott vore det inte med storebrorens blåbärspaj med Oatlys laktosfria vaniljglass! JAG DÖÖÖÖRRRRRR!!

Jag vill dessutom ha min och Maddes kycklingwok, och Rebeckas köttfärssås!
Gärna min egna också ;)

Finns säkert en miljon andra saker jag också vill ha!
MEN!!!

Just nu får jag nöja mig med annat..

Jag går till affären nu och köper mig en Ben & Jerrys och slänger mig i sängen o kikar Efterlyst!

Godnatt! PUSS


image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0