Ni gör mig hel, on the inside and out

Hallå solstrålar!
Jag lever och jag mår tipp topp!! :)
Det är rätt mycket som händer nu, hinner inte riktigt med att blogga.
Min värdfamilj har köpt ett nytt hus och nästa vecka går det stooora flyttlasset :)
Så just nu är det packa, packa och packa som gäller :)
Det går faktiskt rätt bra, men jag tycker att det är fruktansvärt tråkigt.
Ska försöka packa lite från mitt rum i helgen.

Igår och idag så åkte allting från lekrummet ner i kartonger och IKEA-kassar.
Som tur är så är det inte speciellt långt till det nya huset, tar ca 10-15 min att gå bara :)
Super skönt! Meen vi tar ju såklart bilen med alla saker ;)

Hur som helst, liver glider på.
Jag mår bättre än bäst faktiskt!
Allt går liksom som jag vill och som jag känner att det borde :)
Jag är lycklig!!

På fredag väntar grillning med ett skönt gäng tjejer o killar.
Jag längtar ihjäl mig! God mat, goda drinkar, musik, rött och vitt vin, sköna människor och solnedgång - svensk sommar? Ja fast nu blir det lite som engelsk vår i stället då ;)

Att Madde ringer upp mig på skype och säger att hon har en nyhet gjorde inte livet sämre.
I april kommer Maddis tillbaka. Det är LYCKAAA!! ♥ Äntligen kommer min gofis tillbaka!
Jag är så oerhört glad och tacksam över alla mina fina vänner här i England, ni är bästbästbäst!

Nej nu ska jag knåpa ihop en lista med sommarkläder som mamma ska ta med hit när dom kommer nästa vecka, jäklar vad jag längtar!!

Pusssss!


image descriptionimage description

Hur ska det inte kunna sluta bra?
Jag mår så oförskämt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0