SM-GULD!

Jag lever i drömmen.
Jag lever idag, jag lever i nuet.
Och jag njuter, för att jag kan och för att jag är värd det!

Jag älskar mitt liv!!

London makes me smile

Helgen har varit, amazing!
Underbart väder, fantastiska människor och glada miner! Alla blir såå mycket gladare av att solen kommer fram och i Hyde Park i lördags var det ockuperat på varenda gräsplätt :)
Any way, hade måndagsångesten från hell igår igen.. Förstår inte riktigt de där men skitsamma:) Haha!

Hur som helst gårdagen var super trevligt, mysig, bäst :)
Blev promenad längst Themsen, åt en glass, åt lunch på ett av mina favvoställen och drack 2 öl. SM-GULD i bandy satt guldkant på dagen och jag kände att jag också ville fira lite med trevligt sällskap ;) Som dock inte höll på SAIK utan lite smått på Villa. Haha!

Jag mår fruktansvärt bra just nu. Mitt liv är underbart! Jag mår så bra och mina planer, nja mer drömmar kanske för hösten känns LOVELY!

Sol idag igen, nu frulle!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0