'take changes, tell the truth, date someone totally wrong for you, LIVE YOUR LIFE



Lite gamla bilder, från alldeles i början av mitt England-äventyr :)
Jäkla va brun jag va.. Inte så konstigt eftersom att vi precis kommit hem från Turkland.
Rebeckisen har hittat ett solarium, så nu ska hon allt få visa mig vart det ligger.
Finns nämligen inte alls många här, inte som hemma i kära Swe.
Tänkte nämligen bosätta mig inne i solariet(eller va tusan säger man) eftersom att det tydligen bara ska regna i det här landet. Det har inte alls regna mycket på det här halvåret som varit. Och det har jag skrytit om till alla som säger att det JÄÄÄMT regnar i England.
Tjenis, det fick jag nog äta upp nu va. Har det regna i 4-5 dagar nu va? Jag blir ledsen, för att jag hatar regn.
Vart tog mitt underbara fina vår väder vägen då? Poff, borta. Kul

Any way, nu ligger jag här i sängen och chillar lite.
ÖverdrivarN är jag de! Som alltid ska gå upp aaas tidigt bara för att jag ska bli lite pigg och hinna göra mig i ordning inför jobb. But seriously jag måste väl inte gå upp 8 om jag börjar 11.30, ja eller idag 11?
Men idag blev det mys iallafall, för jag sa att jag kunde ha Leopeo hemma medans C lämnade tjejerna på skolan. Så jag och Leo busade i min säng och sen gick vi ner o åt frukost.
Leo är typ kär i min säng, för sen när C kom hem så gick det bara 20 min så stod Leo och slog på dörren och skrek Baaaaaa Baaaaaa! Och så på något vis lyckades han öppna dörren och skulle absolut upp i min säng. Sköningen där!♥ Så där låg han och pillade på min telefon och dator medans jag sminkade mig.

Jag är så sjukligt glad över att jag bor här i London.
Fick en kommentar häromdagen, av Hannah som skrev att hon var så avundsjuk på mitt liv.
Gullfia, don't be! Flytta hit när du tagit studenten istället, det är värt de :) Jag lovar!♥
Mitt livs största äventyr hittills och jag skulle inte byta bort det här mot något i världen!
Jag har världens gulligaste barn, underbara värdföräldrar, är kär i mitt fina rum och min helt fantastiska SÄNG!!!, helt otroliga värdefulla och alldeles underbara vänner och sist men absolut inte minst - JAG BOR I FUCKING LONDON!!!!!!! Det är grymt. Sådeså

Nu har jag några månader kvar, planen är väl att stanna till augusti.
När i augusti vet jag inte, men jag ska göra de här sista månaderna till de bästa någonsin!
För när det här äventyret är slut, så är det verkligen Finito!

Tomas Ledin kommer till Sandviken och har konsert 18 augusti, lyckan är total!
Så då tänkte jag nog vara hemma iallafall!

Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag mina fina!
För jag ska kolla på Tre Kronor och sedan jobba!
Ha en underbar dag!
Stor puss och kram


Kommentarer
ANNNA

Gulle saknar dig! Älskar att se att du har det bra, njut av de sista månaderna som är kvar!!!!



puss <3

2012-03-07 @ 11:56:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0