'tjolahopp tjolahej

Njuter av livet och allt känns underbart!
Eller?

Nej du, idag vet jag inte om jag njuter riktigt.
Är helt död i kroppen, alkoholen tar D.Ö.D på mig.
Dags att bli nykterist. Sure, funkar väl till sisådär någon kväll i veckan när vi ska på puben.
Ja eller i bästa fall till nästa helg♥
Haha

Hur som helst, jag var barnvakt igår. Men blev utgång med brudarna efter de.
Shotade järnet och fyyyyy vad jag mår som jag förtjänar idag.

Nu ska jag gå och dra en redig kycklingburgare (ja nu låter jag som fröken skövde också ja, redig? wtf! haha) och äcklig pepsi med Rebecka, Madde och Frida.
Ibland är livet förbannat bra!
Ska avsluta dagen med lite shopping i Westfields också, det är jag värd ;)
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0