Underbara söndag

Godmorgon!
Gårdagen va tipptopp, iallafall morgonen+dagen :)
Jag tog en promenad strax före lunch hem till Josse för att mysa med henne o kidsen(hon jobbade) :) Vi målade och så blev jag bjuden på lunch, mums! Sta Josseposse kan hon! :)
Kyckling med kokosmjölk och grön curry och till det ris :)
MUMMA!

Jag gick hem nästan direkt sen och guuuud vilket underbart väder!!<3
18 grader och stråååålande sol!

Gick iallafall hem o bytte om, och tog med mig två av mina kids (Nicole o Leo) hem till Josse o hennes kids :)
Vi spelade fotboll och hade det suuuper mysigt! :)
Sen var det dags att gå hem och jag o Nicole gick o köpte oss varsin glass och självklart fick Leo smaka :)

Jag gick hem med goungarna, svirade om och åkte in till stan för att möta upp Pamela o Jessica :)
Vi käkade på Nandos, sjukt gott!
Jag åt kycklingburgare! Mumma:)
Sen gick vi till O'neills, men jag kände mig inte tipptopp. Drack en halv öl sen blev det vatten, kändes som om jag hade feber och jag mådde jätte illa!
Usch!

Idag mår jag bättre, men absolut inte tipptopp!
Men aja vi får väl se hur det går, får helt enkelt leva på Paracetamol för jag vill inte vara sjuk :)

Hur som helst, jag gillar verkligen livet här. Nej jag ÄLSKAR livet här!
Det är så mysigt och jag mår såå bra! Sen att våren börjar komma gör det inte sämre. England är ett helt fantastiskt land!
Underbart!!!

Njut av bilderna så hörs vi!
Blogg.se appen har en tendens att bråka med mig som fan, så strunta i om det blir massa konstiga texter och symboler där de inte ska va, haha:)
Ha en underbar dag!

Puss

(Kmr nog upp lite outfitbilder sen!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0