Alla vägar har sitt pris

Vissa dagar är jag bara sååå trött och längtar bara hem...
Men jag vet också, precis som Jamie sa till mig att jag har ett sjuuukt bra liv här.
Och som jag älskar sååå högt och skulle aldrig vilja byta bort!

Så även om jag klagar ibland så storm trivs jag ändå här och idag har jag haft en jätte bra dag!
Mysmorgon med grabbar, lunch och sen Alexi till nursery.
Jag och Leo hade några timmar för oss själva så då blev det lite fix hemma och fotboll i solen, gounge!
Hämtade upp Maya och Alexi sen drog vi hem för massa fix innan Mayas jazz.
Sen kom C och Nicole hem efter några dagar i Swe, ååååh va tomt det har varit!
Det blir så tomt när något barn åker..
Så det var myspys! :) Tjejerna har busat hela kvällen(lite arg aupair blev jag tillslut när dom hade hållt på i över en timme) haha.

Men nu sover allihopa och jag kikar på Mamma Mia!
Underbart jobb!
Så roligt att se hur alla utvecklas och att få vara med i barnens vardag.
Alexi och Leo fick fotbolls matchkläder av C idag också, från Swe.
Lyckan i Alexis ögon är ovärdelig! Haha! Sötisar!

Leo har lärt sig att säga hej också! ;)

Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa lite innan C och J kommer hem.
Ha en underbar kväll allihopa!
Puss

I'm trying to find words, but I can't really find them..

image description

Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0