Allt du behöver är kärlek. Kärlek är allt du behöver - John Lennon

Just nu känns allt hopplöst, jag är trött och har lite lite hemlängtan.
Saknar mamma, pappa, systrarna, brorsan, hunden, vårat hus, tryggheten, allt.
Jag saknar även mitt hjärta

Jobbigaste dagen på väldigt länge, tur att jag har fantastiska vänner.
Jamie och Josse har verkligen fått mig att må betydligt bättre under kvällen, thanks!

Jag vet att jag tycker att allt är jobbigt för att det inte är så "långt kvar" innan året som aupair har nått sitt slut.. Jag vet att jag kommer sakna allting så otroligt mycket, men samtidigt så vill jag bara hem till tryggheten lite lite.
Men nu är det inte långt kvar tills jag får spendera en hel vecka i underbara Sverige.
Tillsammans med familjen och så kommer min prins till viken. Sen glider vi vidare till huvudstaden några dagar, och det är något jag längtar hjäl mig till. Sthlm är min fristad, där mår jag alltid som bäst! Sommar♥

Jag älskar Er av hela mitt hjärta, men
jag vill inte vara så här långt ifrån Er.

Mattias, jag saknar dig

image description

Imorgon flyttar även Madde hem, does it ever end?
Alla flyttar ifrån mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0