Allt du behöver är kärlek. Kärlek är allt du behöver - John Lennon

Amor Vincit Omnia

Sitter och njuter lite här i min säng.
Små ler, chattar lite med Josse och Madde, njuter lite mer, färgar ögonbrynen samtidigt. Känner mig skit sexig med massa färg på ögonbrynen. H a h a
Jag mår så oförskämt bra, och jag njuter av det. För jag har nog inte varit så här nöjd med tillvaron på många mååånga år. Jag vet att sommaren kommer att bli jobbig, men det struntar jag i.
Jag vet att om man vill så kan man, och man har alltid varandra. No matter what!

Idag mötte jag upp en av mina stjärnor här i London, Rebecka.
Mina pojkar var också med, och Rebeckas lillplutt! Vi tog en promenix till Totally Swedish.
Jag köpte massor av godis, och den påsen står på mitt nattduksbord just nu. Och mina ögon är mer riktade ditåt än på datorskärmen, mohaha!
Köpte den för morgondagen, men mjaaaaa. Vi får väl se hur mycket som finns kvar imorgon, haha!

Nu ska tjejen med mest beslutsångest i hela London gå och försöka välja kläder inför imorgon kväll.
Hur ska detta gå?
Kanske skriver mer ikväll, är lite på sånt humör! Trots att jag inte alls har tid!
Imorgon är det fredag, Fredagen med stort F

Pusss


image descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0