I intend to live forever, or die trying

Godmorgon!
Solen skiner idag igen, underbara fina sol! Kollade nyss på alla mina väderappar(man vet aldrig om dom stänmer ;)) och alla visar att det ska bli 20-25 grader torsdag-söndag :) LYCKA!! <3

Idag får jag nog ta det lugnt med mitt solande tror jag, har redan lyckats bränna mig på axlarna. Haha!
Jag har inte köpt någon solkräm än ;)

Jag jobbar 11.30-19.00 + kväll idag, igen :) Men det innebär, HELT LEDIG HELG! Lovely

Hur som helst så tänkte jag strax gå upp och äta frukost och sätta mig i solen med en bok. Såååå skönt! :)
Det är redan suuuper varmt i mitt lilla hus så gissar på att det är varmt ute! :)

Imorgon ska jag på ett gig med tjejerna och Jamie + några grabbar :)
Blir nog as kul! Maddes sista helg i London och jag gillar inte det alls... <3
Det innebär ju liksom att äventyret är slut.. :/ Tillsammans med Madde iallafall.. :/

Hoppas alla ni där ute får en helt fantastisk dag! :)
Pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0