Ibland är det liksom lite.... hopplöst

För första gången sen jag flyttade hit så har jag kommit in i en jobbigt period.
Ingenting är roligt, allt känns hopplöst, vill spendera all tid i sängen, har ständig huvudvärk, kan inte sova och känner mig bara allmänt deppig. Vet inte vad det är som gör det så här..
För jag älskar mitt liv och jag älskar alla fina människor runt omkring mig! Jag älskar London!

Men ibland så blir det bara så här..
Tog dock ett gott råd av en kär vän med samma namn som mig, att gå ut och ta en promenad innan jag ska gå och lägga mig. För att slappna av och kunna sova.

Idag har vi haft kvällssol, efter en massa regn.
Skönt, jätte skönt! Efter jobbet tog jag mig ut på en på en promenad, ja eller en powerwalk som slutade i att jag bara ville springa till kroppen skreeeeek NEJ! Men var inte riktigt nöjd efter löpturen så körde situps, armhävningar och plankan när jag kom hem. Stretchade även lite!
Jag saknar träningen, handbollen, gemenskapen, kidsen, tränarna, att bo nere i hallen flera dagar i veckan - ja allt! ♥

Nu har jag iallafall tröttat ut mig själv lite grann, och jäklar vad skönt det var.
Nyduschad och klar så förtjänar jag ett avsnitt av Tre Kronor, en flaska vatten och ett äpple innan sovdags :)
Godnatt solstrålar!
Redan nu börjar jag känna mig liiite piggare, solen får mig att lysa!

image description
(gammal bild)

Håll mig hårt eller släpp mig helt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0