JAG ÄR VIRRIG OCH TRÖTT, JAG ÄR SLITEN OCH NÖTT. ALLTING RUNT OMKRING MIG GÅR I ULTRARAPID. JAG HAR INGA VECKOR, INGA DAGAR.

En väldigt bra dag!
Lever fortfarande lite i min lilla "bubbla". Vet inte hur eller varför.

Men idag har varit en bra dag, började med att mysa med goaste pojkarna på badhuset, mina favvokillar:)
Lämnade Alexi på dagis o sen ledig några timmar. Lunchade med Mattias, bästa Mattias. Du gör mig glad, inside and out.

Hämtade upp Leo hemma, sen vidare till skolan. Hämtade tjejerna och sen Alexi. Hem och matlagning, gjorde bla potatismos. En av de bästa sakerna jag vet, saknar dock mamsens potatismos! Men min är inte så pjåkig den heller, mohaha!

Nu på kvällen har jag barnvaktat i en annan familj, mysigt. Barn är bäst, alla barn är bäst! :) Bäst på sina egna små vis :)
Suttit vid en iPad, jag måste köpa en iPad. Awesome grej!

Nu ligger jag i sängen.
Oooj inser att klockan är mycket!
Lite läsning och sen sova.
Känns typ som om att man sover, äter och jobbar typ? Fast jag gör ju tusen roliga saker hela tiden. Älskar mitt liv.
Jag är lite stressad, njut Rebecca.
Skrev även det här inlägget i ultrarapid.

Okej sorry, ska sluta svamla.
Godnatt!
Pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0