Jag kommer med solsken till dig

Idag kom sommaren till London, och det med besked.
Det har varit oerhört varmt idag, helt fantastiskt.

Jag har tillbringat dagen i sooolen, men först så började jag med att lämna tjejerna på skolan och gå med pojkarna till lekgruppen. Jag, syster och grabbarna mötte upp Rebecka och Zac, och så gick vi till lekgruppen.
Mys!
Lillasyster var dock tvungen att ta bussen in till Hammersmith efter en timme, för att hinna ta sig vidare till Victoria Station, Stansted och slutligen Västerås. Så nu är jag ensam, igen.

Jag var ledig några timmar (som vanligt på tisdagar och torsdagar) på eftermiddagen, så då tog jag med mig en bok och gick till Ponden för att möta upp Josse. Låg och läste och hade det chill i solen, det syns nu kan jag tala om.
Bondbränna.se
Men har ju iallafall fått färg, ett steg i rätt riktning. Haha

Nu på kvällen så blev det BBQ med familjen, myspys! Sommar
Sen kom Rebecka över när jag slutat jobba, för lite vin och gossip. Vilket vi är typ bäst på.
Tur att jag har henne, min stjärna! Hon får mig att skratta och hon känner mig sååå väl(trots våra knappa 9 månader som vänner), hon ser direkt om jag är sur eller arg. Och fixar och trixar jämt och ställer upp! Min stjärna!♥

Men just nu
så är jag ensam, igen.
Och jag gillar ju inte att vara ensam, jag har ju fått lära mig att vara det, men trots det så tycker jag verkligen inte om det. Forever alone

Ikväll känner jag mig bara, tom tom tom


Så jag avslutar här, godnatt!
Puss



Pics från Alanya, ge mig brännan NU tack


Kommentarer
Rebecka

I love u<3

2012-05-23 @ 18:04:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0