Man måste våga för att vinna

Godmorgon!
Ja eller jag har ju varit vaken sedan kl. 8 typ :)
Jag har sovit sååå bra i natt, skönt. Äntligen utvilad!
Har ätit en rejäl frulle också, gött. Men börjar bli lite hungrig nu igen, inte så konstigt kanske.
Åt ju nästan ingenting igår när jag var sjuk, haha.

Nu på morgonen har jag bara tagit det lugnt, hängt vid datorn, ätit frukost, läst lite (läser just nu Elsas Mode, underbar bok) och så har jag bara börjat göra mig i ordning för jobb :)
Jag har också pratat med mitt ♥ som ringde tidigt imorse, saknar

Nu ska jag bara klä på mig, så är jag redo för lite jobb :)
Fortfarande lite trött i kroppen, men annars e jag pigg :)

Hoppas ni får en kanon dag!
Jag vill bara att den här dagen ska gå foooort så det kan bli fredag och min lillasyster kommer hit!
Ååååhh vad jag längtar, jääätte mycket!
Pusss

image description

'Hatar att fundera över framtiden, för det känns alltid lite små läskigt... Funderar vidare iallafall....'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0