Så mycket kärlek i mitt hjärta

Har försökt skrivit ett inlägg super länge nu, men det bara försvinner?
Knas.

Sitter i soffan och myser lite. Är barnvakt, börjar bli sjukligt trött nu.
Tog en powernap på 10 min nyss, mohaha!

Längtar ihjäl mig till fredag, när little sis kommer hit. Lycka!
Vart tar tiden och dagarna vägen egentligen?
Hoppas att tiden går lika fort nu som den har gjort de senaste månaderna, så jag får träffa M snart!

Helgen är ganska oplanerad förutom att vackraste Frida kommer hit. Ska bara njuta av att ha min allra finaste här!!
Mysa, äta god mat, spana in London lite, (inte) shoppa, äta godis och ha det fantastiskt! Åh vad jag ska njuuuuta av varenda sekund.
Jag saknar min familj, jag vill alltid ha dem nära. Finaste.

Allting känns ganska tungt just nu.. Den här dagen har varit den längsta någonsin i London tror jag.. Förutom det så går tiden sjukt fort.
Men jag längtar lite hem till Swe nu, kramas och bara njuta.
Men man kan inte få allt på samma gång, tar London först nu.
För London är amazing!!

Det här inlägget blev lite knas, mest svammel.
Ska kika lite tv och vänta på att mina värdföräldrat kommer hem. Sen ska jag dundra i säng, trötttt!
Jobb imorgon!
Pusss

'Det är 1000 ggr svårare än jag trodde..<3'

Syster och Leo! Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0