Sommarkväll

En helt fantastisk dag i solen.
Mys och bus!

Började dagen med en joggingtur, kort blev den dock. Men jag tog mig ut iallafall, blev pw också! Haha :)
Hem för lite frulle i solen och sen dusch och jobb.

Fick lunch hos Josse, tackar! As gott :)
Chillade i solen och hade det skönt bara.

Har busat hela em också, i parken o våran garden.
Slängde ihop korvstroganoff med ris till middag, gott! :)

Har suttit ute i kvällssolen lite, nu ligger jag i soffan och är barnvakt.
Kollar lite på tv och är tröttis.

Har läst ut en braaaa bok idag, Elsas mode. Så nu har jag beslutsångest, vilken blir nästa? Zlatans bok eller Magnus Hedmans? Jag gillar inte Zlatan egentligen, men jag älskar självbiografier så..
Vi får se!

Nu ska jag kika lite tv!
Pusss och kram från Kräftan (lyckades liksom bränna mig idag.. Syns dock inte på bilden)

Saknar Mattias! Jätte mycket!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0