Tjafs och krångel

Jadu, det spelar ingen roll vart man bor så blir det iallafall krångel.
Jag säger bara det: tjejer. Haha
Hopplöst! ;)
Orkar inte ens bry mig längre :)

Hur som helst så har dagen varit bra, förstår inte vart veckorna försvinner.
Snart är det mitten av maj och jag har bara några få månader kvar här.
Börjar få lite ångest, vart tog året vägen? Bästa året i mitt liv!

Imorse satt jag och M o diskuterade lite om "coincidences".
Tappade precis ordet på svenska.
"Tänk om jag inte hade gjort så eller så".
Kanske är ödet, "det var meningen". Intressant iallafall :)

Nu ska jag iallafall sova, för jag bara svamlar.
Jobbar tidigt imorgon!
Min minsta lilla bebis som inte är någon bebis längre har blivit sååå bestämt.
Han är lite rolig! Skriker så fort han inte får som han vill.
Gosisen!

Godnatt!
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0