You've got my head spinning



Har precis skypat med min vovve Siggebus♥
Ja okej, mamma och lillasyster var med dom också.
Trots att jag har bott här i 8 månader så känns det fortfarande knasigt att dom sitter i ett annat land. Och jag får alltid lite hemlängtan när vi skypar.
Vill slänga mig i soffan och mysa med mamma, laga god mat och bara njuta av att vara "hemma".
Jag längtar lite efter tryggheten, men jag vet också att jag har en tendens att tröttna på den ganska fort.
Idag har jag gått och längtat efter thaimat heeeela dagen och så kommer jag hem så har min värdmamma gjort en helt fantastisk gryta med kyckling, underbara grönsaker, kokosmjölk och röd curry. Jag dog lite av lycka! GUD VA GOTTTT!

Nu klurar jag lite på om det är något "akut" som min syster kan ta med sig från Sverige.
HEMMAKVÄLLSGODIS är högst upp på listan, KÄRLEK DE!

Anyway, nu ska jag prata lite med Mattias och sen kika film innan sovdags!
Godnatt!
Pusss

Längtar ihjäl mig till fredag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0