"Är det inte dags att komma hem nu och börja ditt liv?"

Alla ser visst på livet olika och, ärligt, jag börjar att bli trött på att få höra det där nu.
Vadå börja mitt liv? Börjar jag mitt liv om jag börjar plugga?
Eller om jag börjar jobba, i Sverige?

I ett års tid så var London min dröm, min spontana känsla av att leva.
Idag är London mitt hem. HOME
London är fortfarande en dröm, men den har gått i uppfyllelse och jag har redan börjat mitt liv. För länge sen.
I London.

Har du inte sett andra delar av världen, provat att leva på ett annat vis, pratat ett annat språk och träffat nya människor, hur kan du då veta att det du gör JUST NU är äkta lycka och livet när det är på topp? Vad har du att jämföra med?

Jag drömde en gång i tiden om att vara kvar i Sandviken. Tills jag såg "outside the box". Jag bestämde mig och tog chansen. Jag lyssnade inte på människor som sa att jag inte skulle våga. Vilka är det som inte vågar nu?

Att flytta till London var det bästa beslutet jag någonsin tagit. London är det bästa jag vet och tanken av att jag en dag ska lämna det skrämmer mig.
Men jag behöver inte lämna om jag inte vill. Och jag tänker inte göra det heller, förrän jag är redo.
London är min kärlek.
This is me, this is real.

Usted debe atreverse a ganar..



Kommentarer
Frida

Var stolt över att du vågade! Huvudsaken är att du själv trivs med vad du gör <3 LOVE

2012-11-21 @ 23:25:30
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0