Everything changes

Ja, lite så är det väl kanske.
Förändringar. Läskigt.
Och fantastiskt.

Jag vet ju av erfarenhet att människor förändras, eller växer upp kanske.
Who knows..

Iallafall så har jag lite nya planer och tankar inför framtiden.
Mina "polisdrömmar" ligger jag lite lågt med. Vet att jag för tillfället har ett väldigt dåligt knä som bråkar och gör ont minst en gång i halvtimmen så vi får se :)
Jag kommer på så mycket varje dag som jag vill göra. Och varför har jag(Läs: alla andra!!) så otroligt bråttom med plugg osv.?
Jag vet vad min nästa dröm och plan är.
Nu ska jag bara se till att uppfylla den! :)

Här kommer lite bilder från helgen också :)
Jag ääääälskar London! Just sayin'

Xxxxxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0