There was a time, I met a boy of a different kind

Fick en fin klänning av mammi när hon var här. *Puss*
Den på bilderna såklart :)

Idag är en riktig upp och ner dag.
Mådde jätte bra imorse, men blev sen kanontrött på em när jag skulle hämta pojkarna, men jag har haft en mysig dag iallafall.
Fina killarna!

Ska hem och mysa bara nu snart.
Ska prata lite med fina mammi på väg hem och läsa i min nya kärlek (Fifty shades of Grey).
Börjar bli sjuk känner jag.
Hela kroppen säger ifrån.
Behöver en dunderkur med vila och mys bara.
Ska försöka mig på det ikväll.
Mina fantastiska flatmates! Gaaah.
Jag vill aldrid flytta ifrån er....
Varm choklad från Harrods it is!
Svindyr men bäst! :)

Nu ska jag klä på mig och snart knalla iväg till bussen.
Ha en fin kväll!
Xxxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0