What doesn't kill you makes you stronger

Massa egobilder.
Massa lycka.
Massa kärlek.
Hur bra mår jag? Fantastiskt.
Och jag känner mig så sjuuuukt värd det!
Fuck att vara tonåring.
DET. HÄR. ÄR. LIVET.

Är barnvakt ikväll.
J gick precis och la sig, så nu väntar jag bara på att han ska somna så kan jag traska mot bussen. J's storebror(som är betydligt äldre än J) är hemma med honom tills deras mamma kommer.
Så just nu sitter jag framför brasan med en filt, mina fina raggsockor(som jag fick från Swe i söndags), te och en bok.
Livskvalité!
Jag tycker nog om vintern på något sätt endå.
Nu ska jag mysa en stund till, sen kolla till J.

Jag mår så otroligt bra just nu!
Allt stämmer. Precis allt.
Ibland för det dåliga med sig något ännu bättre. Precis så var det den här gången!

Kärlek till er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0