17.15

Precis just nu sitter jag i soffan hemma hos familjen, läser och dricker te.
Känner att en huvuvärk kommer lite krypandes så där. Antagligen i brist på mat, måste skärpa mig.

Hur som helst så är grabben och lirar fotboll så ska bara sitta här och ta det lugnt tills han slutar.
Då ska jag hämta upp honom och hans kompis innan dom ska vidare på nästa aktivitet och jag slutar för dagen.
Sen är det morgondagen kvar.
Heeelg och LÖÖÖÖN! ;)
Men banken har väl fortf inte skickat någon kod till mitt bankkort :(
Puckon!

Försöker läsa ut Henning Mankells bok "The troubled man". Den är jätte tråkig, men har läst hälften nu och vill ju veta slutet!
Grejen är den att jag har 5 andra böcker som ligger o väntar på mig!! :)
Fifty shades- triologin, J.K Rowlings nya(som inte kommit ut i Swe än) och Mari Jungstedts senaste och sista(!!!). Vill inte att Maris böcker ska ta slut så drar liksom ut lite på det.. ;)
Jag är en bokmal! Läser minst 30min-1h om dagen.

Nu ska jag fortsätta chilla här.
Can't wait for my bed!
Xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0