Förr gick vi till havet för kärlekens skull

God morgon solstrålar!
Jag är i stort sett ledig idag, ska bara till jobbet en sväng. Sitter på bussen. Jätte trött.
Gick inte o la mig förrän 2 inatt och gick upp med Josse typ 7. La mig i soffan, åt havregrynsgröt och kollade på Scooby Doo, medans alla andra gick till jobbet. Tjalala.

Jag somnade om så planerna för min dag blev lite rubbade men vad gör de :) Nu ska försöka undvika att somna på denna underbart tråkiga resa. Bok får bli underhållningen.

På em ska jag försöka hinna åka till Svenska kyrkan med Joss och ett av kidsen hon tar hand om.
Jag har inte varit där på evigheter.
Är ju en lekgrupp(jag är mer ute efter kanelbullar och fantastiska smörgåsar! Haha) där på tidagar :)

Ha en fin dag!
Här skiner solen för fullt, myyys!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0