I have more secrets to reveal... about you

Jobbar och njuter av dagen med te.
Har hittat en favorit. Gammalt vanligt engelskt te. Mums!
Inser att jag måste åka till teparadiset någon dag. Harrods!

Hur som helst.
Den här veckan är väldigt lugn. Vilket är rätt skönt.
Har knappt sovit något inatt, och mått lite halvt dåligt nu på morgonen pga just för lite sömn.
Efter frukost och lunch så börjar jag piggna på mig iallafall :)

Sitter och funderar lite över fredag. Halloweenfest som står på tapeten och jag har inte en susning om vad jag ska klä ut mig till, något jag för övrigt - AVSKYR att göra.
Vi får se.

Nu ska jag fortsätta med mitt fixande här. Känner mig effektiv idag trots huvudvärken.
Gäller att vara positiv! :) Hittills har det funkat bra.

Dessutom har jag helt fantastiska flatmates som bryr sig. Corina kom in och kollade hur jag mådde idag för att jag låg i sängen så länge(hade ju knappt sovit något..).
Sen när jag kommer ner så har Mark gjort soppa och säger åt mig att äta så mycket jag vill :) Kan man vara annat än glad i det här huset? BÄST!

Jag har klänning idag btw, det händer inte ofta i vardagen. But I like it! ;)
Onödig info dock. Haha!
Ha det bra!
Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0