Jag har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

Helgen har varit kanon!!!!
Bästa på länge :)
Men helgerna går alltid så fort :(

Any way. I fredags hängde jag med mina flatmates, drack lite vin men var så sjukt trött så jag och Joss gick och la oss när resten av tjejerna gick ut :)

Igår åkte jag och skällde på min bank för att jag har fått mitt bankkort men ingen kod. Nu har dem skickat en ny iallafall. Kan ju vara bra så jag kommer åt min lön(!!), typiskt England.
Efter utskällningen åkte jag och mötte Joss på Westfield.
Jag köpte J.K Rowlings nya bok (vuxenbok denna gång) för bara £10, som hittat! Den kostar £20 egentligen.
Köpte även lite smink och en pizza till middagen.
Vi åkte hem och åt pizza, drack vin/gin&tonic och bara chillade lite i sängen.
Sen bytte vi om, sminkade oss och började tagga inför kvällen :)
Alla tjejerna i huset + Jem och hans kompis dök upp och festade.
Justin hörde också av sig och tog med sig sin kusin och kom förbi.
Slutade med utgång på Belushis, alltid lika trevligt ;)

Efterkepa hemma hos oss såklart. Spårat as usual. Gick och la mig 7 och den sista gav sig runt 9snåret. Älskar det här huset! Haha.
Bästa igår var nog endå busschaffisen och som höll på krocka x-antal ggr och var tvungen att köra en annan väg.
Och att Joss hoppade av sjukt långt hemifrån(yr tjej. Hoppade av vid The Eagle) och GICK HEM. Haha!

Idag har det varit lugnt.
Joss och jag chillade halva dagen typ, gick och åt en ganska tidig middag på puben och skulle handla käk inför veckan. Mataffären var stängd så fick bli det viktigaste på Sainsburys bara :)

Nu ligger jag i sängen igen.
Super trött!
Tur att jag börjar 1pm imorgon!
Nu ska jag njuta det sista av helgen och bara vara glaaaaad.
Godnatt!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0