Nu går jag gator genom minnen genom spårvagnarnas land

Förkyld men glad tjej idag.

Är lite tidig till jobbet, ja innan jag ska hämta en av killarna :)
Så nu sitter jag och bara tar det lugnt i soffan med en kopp te.
Börjar känna mig lite sliten i kroppen.
Går upp tidigt och kommer hem sent, men jag är ju ledig mitt på dagen så det går bra :) Men sov sammanlagt 4 timmar inatt pga min dumma förkylning.
Mer sömn inatt!!!

När jag gick från bussen hit så var det strålande sol. Hann bara in och ta av mig jackan så hörde jag hur det började spööööregna!
2 min senare så hade det slutat igen och solen är nu tillbaka :)
Kalas!

Nu ska jag hämta bilnycklarna och åka mot skolan.
Hörs kanske senare!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0