Perfekt avslut på en skön helg

Så där ja!
Helgen glider mot sitt slut och klockan är ju faktiskt över midnatt nu.
Helgen blev väldigt skön och lugn.
Middag på Greken med några flatmates i fredags, sen bara lugnt(dansa och sjunga hela natten, haha) hemma.

I lördags låg jag i soffan med Joel o chillade, kollade på Friends och sen mötte jag upp Agnes för lunch och massa skitsnack i South Ken.
Sen snabb middag innan jag och Joss åkte till Westfield där vi tänkte kika på bio. Meeen vi var lite sena så det var bara skit biljetter kvar!
Blev lite fönstershopping istället ;)
Vi åkte hem och låg i soffan resten kvällen, underbart.

Idag blev "Stora Shopping-dagen".
Efter att vi båda vaknade halv 8 och var lite små pigga så lyckades vi ändå somna om. Sov dock i 4 timmar till. Haha! Välbehövligt för oss båda :)
Vi tog tuben/bussen till High Street Ken för lite shopping. Jag var desperat på jakt efter ett par svarta jeans, hittade ett par. Underbart. Köpte även en blus och en bok. Så värt det! :)
Vi åt middag på Strada, som vi har längtat!
Sen hem för film i soffan med våra flatmates. Jag, Joss, Jem, Mark och Daniel kollade på The girl with the dragon tattoo. Den engelska versionen då!
Jag har inte vågat sett de svenska filmerna än, och den här var också jävligt vidrig. Usch!
Dock så dök Joel Kinnaman upp, snygging!

Hur som helst, nu är det dags att sova!
Börjar dock inte förrän 1pm imorgon. Skönt!
Hoppas ni sover gott!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0