When you felt so happy you could die

Var hem och käkade lunch.
Rester från gårdagen och godaste salladen som jag slängde ihop.
Jag är kung!

Trodde att jag skulle bli lite sen in till jobbet och där med behöva stressa till skolorna för att hämta grabbarna.
Men jag är så jäkla snabb av mig och hann hämta kemtvätten innan och ändå så är jag 10 min tidig. Bäst.

Slängde förövrigt ihop en middag till kvällen för mamman och äldsta killen tidigare idag.
Räkor med spaghetti och chili.
Jag gillar ju inte räkor men det där skulle till och med jag äta ;)

Nu väntar jag på C och sen ska vi hämta andra grabben innan vi ska hem och chilla/göra homework :)
Sen väntar tennis och det innebär en timmes chill i soffan på Riverside för mig. Underbart!

Nu kommer C!
Hörs senare.

Dagens outfit kommer här i brist på andra bilder.
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0