Yesterday

Gårdagen var kanon!!
Fick sluta mycket tidigare, det var payday och vi drog på Halloweenfest som slutade i att bara vara en vanlig hemmafest! ;)
Jag hade sjuuukt trevligt iallafall! :)
Dock sprang(!!!!) jag typ från festen för att leta buss, hittade ingen så vi tog en taxi. Och när vi hoppade ur taxin(en bit hemifrån) så sprang jag hem också. Just för att det var så bruuuutalt kallt!!!
Men det var riktigt skönt att springa, knät har inte funkat att springa på ordentligt tidigare. Provade ju i veckan. Igår kände jag ingenting, inte idag heller. Har bara träningsvärk i vaderna och ont i benhinnorna. Sprang ju i superplatta ballerina. Så det är ju inte så konstigt! ;)

Nu ska jag kolla på nån dålig film som Jem kollar på, sen måste jag åka till Westfield och köpa en jacka. Så jävla kallt ute!
Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0