Det är sommar i en sekund och jag minns varenda stund när vi gick till havet för kärlekens skull. När vi blev fulla för kärlekens skull

What do you want me to be?
 




Ja som ni ser så går jag igenom lite gamla bilder.
Haha! Har skrattat mig hes här hemma.
 
Somnade väldigt sent i natt, kan liksom inte riktigt slappna av och sova.
Jätte jobbigt!
Men jag kan inte göra så mycket åt saken, mer än att försöka sova...
Sitter hemma och håller på gör mig i ordning.
Ska strax ringa ett viktigt samtal och sen bär det iväg på eftermiddagens aktiviteter.
 
Skrattar fortfarande åt alla gamla bilder..
Mohaha
 
Känner mig sjukt oseriös idag, haha.
Nu ska jag ringa!
Hörs garanterat senare.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0