Det kanske inte blir som du tänkt dig, men det blir vad du gör det till

Gårdagen var bra och det var ju kalas väder!
Åkte in till Westfield för att möta upp Matt och vara lite smakråd när han skulle köpa skjortor.
Som ni ser på bilden så avslutade vi shoppingturen inne på Lego.
Vilket ALLTID blir sista butiken på våra "Westfields-shoppingturer".
Jag förstår inte varför? Haha!

Men det är tur att killen har barnasinnet kvar ;)

Avslutade dagen med mat inne på Weatherspoon och sen tog vi en promenad till Hammersmith.
Jag sa hejdå till Matt och gick vidare hem till min värdmamma och värdpappa. Ja eller föredetta värdmamma och värdpappa.
Vi skypade med kidsen i Swe. Gosungar!
Jag saknar dem som tuuusan! <3

Hur som helst så var gårdagen jätte bra. Söndagar kan vara rätt sköna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0