Det vackraste jag vet

Jag har en människa i mitt liv som är värd mer än något annat på jorden. Värd mer än alla pengar, mer än alla saker och prylar.
Jag älskar henne högre än alla höga berg och djupa dalar.
Du bär mitt hjärta i din hand och jag kommer att vara med dig för all evighet. Jag kommer att stötta dig no matter what, älska dig och vara med dig i vått och torrt.

Det spelar ingen om vi är mil ifrån varandra, även om jag önskar av hela mitt hjärta att jag var hos dig nu, så spelar avståndet ingen roll.
Du är det finaste stjärnan, vackraste solstrålen, klaraste regndroppen och den vackraste kristallen i världen.
För mig är du allt och lite till, tillsammans är vi oslagbara!

Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar.

Min vackraste lillasyster och min sköraste skatt, jag älskar dig och kommer alltid att göra det.
Jag finns bara ett samtal bort, ring när du vill.
Du är det dyrbaraste och det mest värdefulla i mitt liv, glöm ALDRIG det.
<3
Storasyster - Lillasyster, hand i hand.
Du&Jag, Vi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0