Everything changes, from now on

Vaknade 04.30 idag. Vet inte varför.
Försökte somna om i ca 40 min, sen gav jag upp.
Första dagen på jobbet idag. Nervös som (ursäkta språket) FAN.
Det värsta är nog att gå upp så fruktansvärt tidigt.

Tusen tankar, oerhört många. Inte så mycket om jobbet dock. Utan allt annat.
Jag behöver bara en stor bamsekram just nu..
Nu frukost innan bussen till jobbet.
Hoppas på lagom trafik så jag inte blir FÖR tidig men absolut inte sen.

Pam har sovit mellan mig och Joss inatt, mysigt. Hon gick nyss till tuben för att åka till Heathrow och vidare hem.
Redan tomt!

Nu ska jag försöka göra det här till en bra dag.
Positiv Reb.
Men en kram hade suttit fint.
Saknar min lillasyster.

Godmorgon!



Kommentarer
Anonym

Saknar dig med syster <3

2012-09-26 @ 17:43:22
URL: http://fridarooth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0