It takes two to tango

Gårdagen var riktigt bra.
Trots allt.

Pam och jag var in till stan och hängde lite. Victoria Secret bland annat!
Tog det lugnt, gick runt och försökte kolla in lite nya gator oså.
Käkade mysigt lunch och sen tog vi bussen hem :)

Jag åkte hem, drack lite vin och hängde med Joss. Åkte in till H-smith, mötte Pam för en öl på favvopuben och sen tog vi bussen för att möta upp Fulham-boysen på en pub, i Fulham. Haha!
Efter gårdagens vinst så var dom rätt glada tror jag ;)
Min kväll slutade förövrigt på puben och nästan alla andra drog vidare.

Kvällen slutade iallafall kanon!

Nu måste jag sova!
Ska jobba hos en liten tjej imorgon och tisdag som är lite sjuk och måste vara hemma från skolan.

See yaaa later!
Puss

Justin lånade min skinnjacka för att han frös... Haha! Snyggt.... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0