It's easier to say "Screw the world" than feeling something.

Don't you wanna feel real love?
Fina sång.

Förändringar i livet.
Bra, dåligt.
Jag försöker lösa gåtor jag borde låta vara. Jag försöker förstå saker jag aldrig kommer att förstå.

Hela mitt liv har jag letat, försökt och känt.
Jag vet vem jag är, starkare än någonsin. Jag vet vad jag vill, det gjorde jag inte då.
Stanna upp och lyssna, en av livets viktigaste egenskaper(!!!!).
I will take it with me whereever I go.

Det här blev en gåta nu.
Men det är iallafall en gåta med klara och ärliga svar.

Jag mår bra nu, bättre än bra faktiskt.
Don't always take the easy and safe way through life. Take the way that will give you some adventures on the way, otherwise you'll get bored.

För att bryta från "tusentankar-stadiet" så har dagen varit jätte bra, förutom allt regn!
Är väldigt trött nu, efter en god middag och en bra film.
Joss ligger här bredvid och sover nu, gohjärtat! Vad vore jag utan henne?

Sovdags för mig med!
Godnatt, puss!

I'm doing this my way and that's the only way. My way.

PS. Fick paket från Swe idag!
Och jag hade så tråkigt på bussen så jag läste nån Fulhamtidning jag fick av grabbarna i lördags. Haha! Booring! DS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0