Jag har saknat dig, föraktat dig och saknat dig igen.”

Jag somnade efter klockan 2 inatt.

Och så vaknade jag för 20 min sen, alltså innan klockan. Men jag känner mig ändå rätt pigg..
Men idag är en sån dag som jag bara vill krypa ner och gömma mig under täcket.
Jag behöver en kram, eller fem.

Helgen har varit jätte bra, även om jag borde vara super trött.
Jag har så jäkla fina vänner och så sköna flatmates! :)

Kikade precis ut genom fönstret.. Skit tråkigt väder idag! Oh no :(
Höst? Snälla, neeej!
Jag gillade sommaren som har varit i en vecka nu. Igår var det ju 30 grader varmt!! :) Kanon väder!

Nu ska jag fixa lite sen ut på en löptur!
Ska bli skönt att röra på sig lite efter helgen :)
Ha en bra dag!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0