Spela vår låt nu, ta mig med storm

Helt inne i musiktexter right now.
Sitter även och försöker bestämma med Joss vad vi ska laga för mat.
Sneglar lite mot datorn och klickar upp en flik och klickar lite försiktigt in på dominos.co.uk.
Aj aj!
 
Men tror att vi bestämde att vi inte ska lyxa en tisdag ;)
En Ben & Jerrys från Morrisons lockar också.. Kan nog hända att jag tar mig en promenad dit ;)
 
Det sägs ju att Joss har liten rumpa, så vi går till Donken och äter ;)
Haha dåliga internskämt.
Jag åt för nån timme sen så jag är inte speciellt hungrig. Ben & Jerrys♥
Sitter också och funderar på om jag ska göra högskoleprovet nu i höst eller i vår.
Eller kanske både gångerna.
We'll see about that



Men du försvann, gled ur min hand
vart tog du vägen, jag kan inte hitta dig
jag är för full knuffas omkull, vart tog du vägen
jag kan inte fatta att jag tappade bort dig
säg vart är du nånstans, står och skriker ditt namn
men om jag hittar dig och du bjuder med mig hem
så lovar jag att du kommer skrika mitt namn

Vår i Hyde Park♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0