Trying to figure it out

På ett sätt så är jag ständigt trött, men på ett annat sätt full med energi. Konstigt.

Just nu ligger jag iallafall i sängen, tänkte läsa.
Joss sitter och knappar på datorn, det smattrar som tusan.
Jag är trött. Kroppen skriker efter sömn och jag behöver det. Imorgon ska jag upp tidigt och träna bland annat. Sen en massa annat också så klart!

Tusen tankar och funderingar.
Tur att London är London. Min fantastiska fristad, min högsta kärlek.
Här lever jag nu, för att jag kan, vill och vågar.
I hate thinking that I need you.
But maybe it's a good thing and in a good way.

Nu ska jag läsa för att bli tröttare. Onsdag imorgon och snart en vecka i London.
LOVE from London



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0